Translate

6 липня 2015 р.

Монета з серії «Національні парки США»

Монетний двір США в червні випустив монету номіналом 25 центів «Автомагістраль Блу-Рідж». Монета називається також «квотер», так як становить одну четверту частину долара.
Автомагістраль Блу-Рідж (Blue Ridge Parkway) розташована в штаті Північна Кароліна – це охоронювана паркова автодорога, відома у всьому світі своїми прекрасними видами. Це найбільш відвідувана пам’ятка серед усіх Національних парків США.  

 
На аверсі монеті зображений Джордж Вашингтон. З лівого боку від портрета першого президента США напис «Liberty», що означає «Свобода», а з правого боку – «In God We Trust», що в перекладі означає «На Бога покладаємо надію» і під написом знак монетного двору. По колу монети написи: «United States of America» зверху і знизу – «Quarter Dollar».
На реверсі, у центральній частині поля монети зображено витонченість шляху, огинає гору, і квітка штату Північна Кароліна на передньому плані. Біля канта монети півколом написи:
у верхній частині – «BLUE RIDGE PARKWAY» (Автомагістраль Блу-Рідж);
у нижній – зліва «NORTH CAROLINA» (Північна Кароліна) і справа «E PLURIBUS UNUM» (девіз США – «з багатьох – єдине»).
В нижній частині напис року карбування монети «2015».
• Номінал: 25 центів.
• Матеріал: Мідно-нікелевий сплав, плакований міддю
• Маса: 5,67 м
• Діаметр: 24,26 мм.

• Товщина: 1,75 мм.

Автомагістраль Блю Рідж (Blue Ridge Parkway)

Автомагістраль Блю Рідж – туристична автомагістраль, відома своїми прекрасними видами. Загальна протяжність її становить 469 миль (755 км); більша частина дороги проходить поруч з гірським хребтом Блю Рідж (Blue Ridge Mountains), одним з основних масивів Аппалачів. Земля по обидві сторони дороги знаходиться у віданні Національної Парковій Служби; автомагістраль хоча і не є парком національного рівня, все ж належить до переліку Національних Мальовничих Об’їзних Доріг і є найбільш відвідуваним об’єктом у всій системі національних парків. У багатьох місцях дорога межує із землями Лісової Служби Сполучених Штатів.
Почалася історія автомагістралі при президенті Франкліні Делано Рузвельта; проект спочатку називався «Мальовнича Автомагістраль Аппаллачей». Більшу частину будівельних робіт виконали приватні підрядники під керівництвом федерального адміністратора Гарольда Л. Айкс. Почалися роботи 11 вересня 1935 року з гори Камберленд в Північній Кароліні; лютий будівельники зустріли вже у Вірджинії. 30 червня проект було офіційно схвалений Конгресом США як «Автомагістраль Блю Рідж» і переданий в юрисдикцію Національної Парковій Службі.
Будівництво магістралі зайняло близько п’ятдесяти двох років; останній відрізок – у віадука Лінн Коув – був закінчений в 1987 році. Траса включає в себе ряд гірських тунелів – один у Вірджинії і двадцять п’ять в Північній Кароліні; нерідко ділянки магістралі біля тунелів закриваються на зиму – через особливості місцевої карти водовідтоку, низьких температур і нестачі сонячного світла тут активно накопичується лід. Найвища точка маршруту – на південь від Уейнсвілля, неподалік від гори Пісга в Північній Кароліні – заввишки в 6053 фута або 1845 метрів над рівнем моря; ця ділянка часто закрита з листопада по квітень через погодні умови – часті дощі, тумани та крижані туману з низьких хмар. Річки, залізниці та інші магістралі траса перетинає за допомогою 168 мостів і шести віадуків.
Проїзд по трасі безкоштовний; втім, комерційному транспорту необхідний дозвіл Штаб-квартири Парковій Служби. Взимку не проводиться технічне обслуговування шляху і багато його ділянок – особливо різкі підйоми і деякі тунелі – стають непрохідними і закриваються з пізньої осені до ранньої весни. Погода в горах взагалі вкрай непередбачувана, так що умови змінюються досить різко.
Обмеження по швидкості становлять близько сімдесяти кілометрів на годину; на деяких ділянках значення ще менше.






За матеріалами: worlds.ru та kladpoisk.ru

Немає коментарів:

Дописати коментар