Translate

9 січня 2016 р.

Японські монети присвячені Сінкасен куля поїзду

В ознаменування 50-ї річниці відкриття першого Сінкансен куля поїзд, в Японії випустили 5 монет номіналом по 100 ієн на аверсі яких зображені 5 різних Сінкансен поїздів: Tokaido, Sanyo, Tohoku, Joetsu, і Hokuriku.
Реверс монет стандартний для всіх п’яти монет, на ньому зображений перший Сінкансен, на прізвисько «0-series». Крім того, деталі поїзда виділені мікро-смугами для поліпшення іміджу.
Всі п’ять монет виготовлені з мідно-нікелевого сплаву, вага монети 4,8 г., діаметр 22,5 мм, тираж 300000 комплектів
  

«Сінкансен» (яп. 幹線, «нова магістраль») – високошвидкісна мережа залізниць в Японії, призначена для перевезення пасажирів між великими містами країни. Належить компанії Japan Railways. Перша лінія з 17 станціями протяжністю 515 км, які поїзд долав за дві з половиною години, була відкрита між Осакою і Токіо в жовтні 1964 року, до літньої Олімпіади. Також поїзда синкансен називають «поїзд-куля».
Спочатку лінії Сінкансен були призначені для цілодобових пасажирських і вантажних перевезень. В даний час обслуговують лише пасажирів, а також вночі всі лінії Сінкансен закриваються з 0:00 до 6:00 ранку для проведення обслуговування. В цей час продовжують працювати звичайні поїзди, які йдуть практично паралельно лініям Сінкансен.
Рух на лініях Сінкансен почалося в 1964 році на Токайдо-сінкасен зі швидкості в 210 км/год. Лінія Токайдо-Сінкансен є найзавантаженішій високошвидкісної залізничної лінією у світі. На ній перевозиться порядку 375000 пасажирів щодня. За рік же був перевезений 151000000 пасажирів (березень 2008). У годину між Токіо і Осакою, найбільшими містами в Японії, може працювати до 10 поїздів, що складаються з 16 вагонів кожний (місткістю 1300 місць). Сінкансен також служить для пасажирів, які їдуть на роботу у великі міста з віддалених місць.
У мережі «Сінкансен» використовується європейська колія шириною 1435 мм, що відрізняє її від старіших ліній японської залізниці, мають колію 1067 мм. Лінії електрифіковано по системі однофазного змінного струму 25 кВ 60 Гц, на лініях міні-Сінкансен напруга становить 20 кВ.
Вже через три роки після початку експлуатації дорога почала приносити прибуток, а до 1971 року за рахунок виручки від продажу квитків та послуг повністю окупила витрати на будівництво.


 

 


  
 За матеріалами: www.coinworld.com та ru.wikipedia.org




Немає коментарів:

Дописати коментар